دوره آموزش ظروف هفت سین ویترای طرح ماهی

تذکر: این دوره شامل توضیحات کتبی - عکس مرحله به مرحله حین اجرای کار و ویدیوی آموزشی( بدون صدای استاد) است.

در دنیای پر هیاهوی امروز که همه چیز به سرعت پیش میره گاهی وقت ها لازم هست که گوشه ای دنج بشینیم و با آرامش کاری رو انجام بدیم که دوست داریم مثل یه کار هنری و یا یاد گیری یه هنر جدید تا روح ما به آرامش برسه . اواخر هر سال و شروع سال جدید بهترین فرصت برای بازیابی روحیه است ... بهتره روش های مرسوم مثل گوش دادن به موسیقی و یا تماشای فیلم های تلوزیون رو کنار بزاریم و یه هنر جدید رو امتحان کنیم و یا هنری که قبل تر انجام میدادیم رو مجددا از سر بگیریم. 

در این کلاس اموزشی هنر بسیار کاربردی ویترای با تکنیک ورق طلا رو بای شما در نظر گرفتیم تا بتونید ظروف هفت سین زیبا و متفاوتی داشته باشید. 

با گذروندن این کلاس و فراگیری نکات مربوط به نقاشی روی شیشه و تکنیک ورق طلا علاوه بر ساخت ظروف هفت سین می تونید من بعد  هر ظرف شیشه ای رو که بخواید با این تکنیک نقاشی و تزیین کنید.

ما برای طرح ویترای ظروف هفت سین عید طرح ماهی رو انتخاب کردیم که از زمان های  قدیم به عنوان یه نماد سر سفره هفت سین ایرانی ها قرار می گرفته و فلسفه ماهی قرمز سر سفره هفت سین به سال ها پیش و زمان هخامنشیان برمیگرده و نماد گذز از فصل سرما ماه اسفند یا ماه حوت که نماد ماهی هست به فصل بهار ماه فروردین بوده ، ایرانیان در گذشته ماهی قرمز رو سر سفره های عید و کنار ست هفت سین خودشون میذاشتن تا سال تحویل بشه و در واقع از برج حوت ( دوماهی ) یا ماهی به برج حمل ( قوچ ) تغییر کنه

اینم از فلسفه گذاشتن ماهی سر سفره هفت سین عید ؛ اگه شما هم علاقه مند به طرح ماهی های قرمز برای ست هفت سین عید امسالتون هستین می تونید بامن هنر نقاشی روی شیشه با طرح ماهی رو تجربه کنید. 

ویژگی های این دوره

پیش نیاز:
ندارد

مباحث دوره ( 4 جلسه )

جلسه دوم : اموزش دورگیری طرح ماهی ویترای هفت سین

جلسه سوم : آموزش رنگ آمیزی قسمت های مختلف طرح ماهی هفت سین

جلسه چهارم : نحوه ورق طلا کردن ظروف

آشنایی با مدرس دوره:

با سلام خدمت هنرمندان و علاقه مندان به هنر ويترای مهناز امتحاني هستم كارشناس ارشد مديريت دولتي ولي علاقه مند به كارهاي هنري خصوصا نقاشي روي شيشه ، نقطه كوبي ، دكوپاژ هستم. اميدوارم بتونم با ساده ترين و كمترين ابزار هنراي كاربردي آموزش بدم تا بتونين به وسايل قديمي و ظروف شيشه اي منزلتون رنگ و روح ببخشيد و بتونين در كنارش منبع درآمد كوچكي در خانه براي خودتون ايجاد كنيد.
  • آموزش کامل و قدم به قدم
  • پشتیبانی و رفع اشکال نامحدود
  • مشاهده ی آموزش بدون محدودیت زمان و مکان
  • آموزش ها ی هر جلسه همراه با متن ، عکس های مرحله به مرحله و یا فیلم آموزشی می باشد.
 150,000 تومان 
هزینه دوره :  150,000 تومان