دوره آموزش تکنیک وان استروک (نقاشی تک ضربه ای)

تذکر : ویدیوهای آموزشی این دوره فاقد صدای استاد هستند.

نقاشی وان استروک ( تک ضربه ای ،‌سرعتی یا تک حرکتی ) یکی از تکنیک های زیبا و جذاب نقاشی است که امروزه همه از کار با این تکنیک سریع، آسان و زیبا لذت می برند.

در این تکنیک با یک بار حرکت قلمو چند رنگ مختلف را برداشته و با یک حرکت قسمتی از نقاشی را رنگ کرده و سایه روشن می زنیم. از این تکنیک روی البسه، دیوار، پرده، لوازم اضافی یا کهنه شده، ظروف و.... استفاده می شود.

این نقاشی دکوراتیو حدود 20 سال پیش توسط خانم دانا دبوری (Donna Dewberry) در کشور آمریکا ابداع شد. در روش «تک حرکتی»، قلمو را به طور همزمان با دو رنگ متفاوت آغشته می‌کنند (Double Loading Technique). سپس تنها با یک حرکت قلم بر روی سطح مورد نظر و تغییر جهت قلمو، طیف متفاوتی از رنگ و سایه‌های مورد نظر ایجاد می‌کنند. دانا دوبری می‌گوید با روش او، شما می‌توانید با یک حرکت قلمو، برجسته سازی و سایه‌پردازی را بصورت همزمان انجام دهید.

این سبک منحصر به فرد با تکنیک چند بار رنگ گذاری بر روی قلم، کشیدن نقاشی را برای افرادی که تسلط چندانی بر طراحی و نقاشی معمولی ندارند آسان ساخته است. این سبک نقاشی به دلیل به کارگیری از رنگ آکرلیک قابل شستشو بوده و بدون ایجاد بوی ناخوشایند، قابل اجرا بر روی انواع سطوح (چوب، بوم، شیشه، آینه، دیوار و…) می باشد.

 در این کلاس آموزش کشیدن گل بنفشه و برگ های آن روی سینی چوبی آموزش داده میشود.

در پایان دوره می‌توانید محصولات زیر را بسازید

ویژگی های این دوره

نوع دوره:
غیرحضوری (ویدئو)
پیش نیاز:
ندارد
مدت زمان:
00:54:17
تعداد ویدئو:
10 عدد
حجم فایل‌ها:
1.21GB

مباحث دوره ( 5 جلسه )

جلسه دوم: آموزش تکنیک های پایه نقاشی وان استروک

جلسه سوم: رنگ آمیزی سینی و کشیدن گلبرگ بنفشه با تکینک وان استروک

جلسه چهارم: آموزش کشیدن برگ ها

جلسه پنجم: آموزش ضد آب کردن سینی

آشنایی با مدرس دوره:

سلام به همه ی هنر دوستان .من نجمه نائلی هستم .با توجه به علاقه زیادم به هنر اکثر دوره های هنرهای تجسمی رو گذروندم و بیشتر از ده سال است که مدرس نقاشی با سبک ها و تکنیک های مختلف از جمله تکنیک های نقاشی سرعتی مثل وان استروک و کاردک هستم. رشته تحصیلی من معماری است و در حال حاضر بیش از پنج سال است که کارشناس هنری صدا و سیما هستم.
  • آموزش کامل و قدم به قدم
  • پشتیبانی و رفع اشکال نامحدود
  • مشاهده ی آموزش بدون محدودیت زمان و مکان
  • آموزش ها ی هر جلسه همراه با متن ، عکس های مرحله به مرحله و یا فیلم آموزشی می باشد.
 470,000 تومان 
هزینه دوره :  470,000 تومان