دوره آموزش تریکو بافی

هنر تریکو بافی، کاربردی ترین هنر از خانواده قلاب بافی میباشد. تریکو، یکی از دست آورد های جدید می باشد که با استفاده از کاموای تریکو بافته می شوند که ضخامت و در عین حال ظرافت خود را دارند و در برابر وزن زیاد ، بسیار مقاوم می باشند. یکی از ویژگی هایی که اکثر بافنده ها را عاشق این هنر کرده است این است که به دلیل ضخیم بودنشان سریع به اصطلاح بالا آمده و کار تمام می شود. از جمله مواردی که با آن می بافند ، انواع سبد ، پاف، فرشینه ، کریر نوزاد و ... می باشد. پس با این حساب بافت تریکو بسیار پرکاربرد و پر طرفدار است. برای بافت با تریکو باید از قلاب های مخصوص کاموای تریکو استفاده شود که دارای سایز بزرگ تری نسبت به قلاب های بافت با کاموای معمولی هستند.

 کلاسی که برای شما آماده کرده ایم شامل توضیحات ابتدایی کار با قلاب و کاموای تریکو و نحوه زنجیره زدن، بافت پایه کوتاه و دیگر نکاتی که برای شروع کار لازم است تا آموزش چندین نوع بافت تریکو برای کفی دایره ای، مربعی، مستطیلی و بیضی شکل و همچنین بافت های گندمی، حصیری، کج راه، ستاره ای، حبابی و پیچ برای دیواره سبد تریکو خواهد بود. 

ما در اینجا یکی از مرسوم ترین کاربردهای این هنر رو که همان بافت سبد هست با ذکر تمامی نکات لازم برای انجام چندین پروژه مختلف به شما آموزش خواهیم داد. پس از گذراندن این دوره میتوانید حتی بافت انواع دیگر آثار دست ساز رو نیز با رعایت همین نکات به چالش بکشید. از اونجایی که بعضی هنرا مجازی یاد گرفتن اش بهتره و قلاب بافی از هموناس چون تمرکز دوربین رو دست و قلابگیری و بافت میره که در حالت حضوری در این حد نیست ، خودمم مجازی این هنر رو آموزش دیدم ، هنری قشنگم این امکان رو بهم داد تا بتونم به شما هم یاد بدم.

ویژگی های این دوره

نوع دوره:
غیر حضوری( ویدیو)
پیش نیاز:
ندارد
مدت زمان:
3:34:25
تعداد ویدئو:
48 عدد

مباحث دوره ( 11 جلسه )

جلسه دوم : آموزش بافت کفی سبد تریکو دایره ای - روش اول

جلسه سوم : بافت کفی سبد تریکو دایره ای - روش دوم (بافت خورشیدی)

جلسه چهارم : بافت کفی سبد تریکو مربع یا مستطیلی - روش اول (بافت ردیفی)

جلسه پنجم : بافت کفی سبد تریکو مربعی - روش دوم (بافت از مرکز)

جلسه ششم : آموزش بافت کفی بیضی شکل و بافت پایه دیواره سبد تریکو

جلسه هفتم : آموزش بافت سبد تریکو با استفاده از کفی آماده

جلسه هشتم : آموزش تریکو بافی سبد با دیواره حبابی یا فندقی

جلسه نهم : آموزش بافت دیواره ستاره ای سبد تریکو

جلسه دهم : آموزش بافت سبد تریکو با دیواره پیچ یا گردان

جلسه یازدهم : آموزش تریکو بافی سبد با دیواره اریب یا کج راه

آشنایی با مدرس دوره:

خوشحالم که قلاب برداشتید تا لحظه هاتون رو رنگی تر ببافید من فائزه رستم پور هستم ،24 ساله، مهندسی نساجی دارم ، در جریان باشید عاشق بافت و تریکو ام و تا وقتی مطمئن نشم همتون یاد گرفتید ببافید و لذت ببرید هستم پیشتون.
  • آموزش کامل و قدم به قدم
  • پشتیبانی و رفع اشکال نامحدود
  • مشاهده ی آموزش بدون محدودیت زمان و مکان
  • آموزش ها ی هر جلسه همراه با متن ، عکس های مرحله به مرحله و یا فیلم آموزشی می باشد.
 260,000 تومان 
هزینه دوره :  260,000 تومان