دوره آموزش ساخت زیورآلات مفتولی دست ساز

اگر دوست دارید یک هنر جذاب و با قدمت تاریخی رو یاد بگیرید که هیچ وقت زیبایی و مقبولیت خودش رو از دست نمی دهد با من همراه باشید با آموزش ساخت زیورآلات مفتولی دست ساز.heart

زیورآلات مفتولی یا بدلیجات سیم پیچ با استفاده از مفتول فلزات قیمتی یا نیمه قیمتی مانند طلا، نقره، مس یا برنج ساخته می شوند. در این سبک ساخت بدلیجات از دستگاه جوش استفاده نشده و تمام مراحل با کار با سیم مفتول و انواع پیچاندن و بافت مفتول های ضخیم و باریک ساخته می شود. تابیدن و بافت مفتول ها تنوع بسیار زیادی دارد که از درجه مبتدی تا پیشرفته، پیچیده تر می شود. آیا می دونستید تاریخچه زیورآلات مفتولی به دوره سومری ها می رسد!!!

این هنر در کنار زیوررآلات رزینی از جمله پرطرفدارترین تکنیک های ساخت جواهرات دست ساز است و آزادی عمل و تنوع بی اندازه آن باعث شده این هنر بعد از هزاران سال نه تنها از رونق نیافتد بلکه مرتب در حال پیشرفت و تغییر باشد. از مزایای این سبک ساخت این هست که شما نیاز به لحیم کاری و گرما دادن به سیم ندارید و با دست و چند تا ابزار ساده می توانید کلی زیورآلات و بدلیجات مفتولی دست ساز جذاب برای خودتان یا به عنوان هدیه برای عزیزانتان درست کنید. از دیگر مزایای این هنر و کار با سیم مفتول تنوع بالای محصولاتی است که می توانید با این تکنیک بسازید. همچنین می توانید یک کسب و کار ارزان و راحت درون خانه برای خودتان ایجاد کنید. از قشنگی هایی این هنر استفاده از کلی مهره و سنگ های رنگی رنگی و حتی سنگ های قیمتی برای جذاب تر کردن کارهای مفتولی هست!! بالاخص وجود مفتول های رنگارنگ باعث ایجاد تنوع و زیبایی بیشتر در دنیای این هنر شده است.

بنابراین ما برای شما کلی آموزش های جذاب ساخت زیورآلات مفتولی به همراه بسته آموزشی آن آماده کرده ایم تا شما هم با این هنر آشنا شوید. سرفصلهایی که در این آموزش یاد میگیریم:
کار با سیم مفتولی ، چگونه با سیم مفتول انگشتر بسازیم؟ ساخت زنجیر و پلاک با سیم مفتول ( ساخت گردنبند مفتولی ) ، اموزش ساخت گوشواره با سیم مفتول ، ساخت دستبند مفتولی و ...  .

آموزش های ما در بردارنده تکنیک های مبتدی تا پیشرفته این رشته است و شما در مدت کوتاهی می توانید این هنر را به طور کامل بیاموزید. پس بیایید با ما همراه شوید تا کارهای جذاب زیادی همراه هم انجام دهیم. آماده اید؟!!!

ویژگی های این دوره

نوع دوره:
غیرحضوری (ویدئو)
پیش نیاز:
ندارد
مدت زمان:
2:36:17
تعداد ویدئو:
20 عدد
حجم فایل‌ها:
4.66G

مباحث دوره ( 11 جلسه )

جلسه دوم: آموزش کار با سیم مفتول ، اصول ابتدایی و ساخت شکل های پایه

جلسه سوم: آموزش ساخت قفل های پرکاربرد در ساخت زیورالات مفتولی

جلسه چهارم: آموزش ساخت پایه گوشواره مفتولی

جلسه پنجم: آموزش ساخت اشکال اسپیرال یا مارپیچ با سیم مفتولی

جلسه ششم: آموزش ساخت گوشواره با مفتول و سنگ کریستالی

جلسه هفتم: آموزش ساخت دو مدل انگشتر با سیم مفتول و مهره

جلسه هشتم: آموزش ساخت انگشتر مفتولی مینیاتوری

جلسه نهم : آموزش دستبند با استفاده از ترکیب مفتول و مهره

جلسه دهم: آموزش ساخت زنجیر و پلاک گردنبند با سیم مفتول

جلسه یازدهم : آموزش بافت با استفاده از مفتول یا دمسه دوزی

دوره به درد چه کسانی می‌خورد؟

تمامی افرادی که علاقه به ساخت زیورالات با مفتول دارند و یا می خواهند با یادگیری این هنر وارد این صنعت شوند. و دانش خود را افزایش داده و به روز نگه دارند.

آشنایی با مدرس دوره:

سلام به همه دوستان عزیز. من فاطمه مهدی زاده هستم و در مقطع کارشناسی مهندسی معماری در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی مشغول به تحصیل هستم. از کودکی زندگی من با هنر آمیخته بود و همچنان هم در زندگی شخصی و کاری من، هنر نقش مهمی ایفا می کند. در این کلاس من با آموزش ساخت زیورآلات مفتولی همراهتان هستم.

سوالات متداول

نحوه برگذاری کلاس ها به چه صورته؟

کلاس های آموزشی به صورت مجازی و آفلاین هستند یعنی بعد از خرید دوره از طریق سایت ویدیوهای آموزشی کلاس مورد نظر داخل حساب کاربریتون ذخیره میشه و شما میتونید تا بی نهایت و هر ساعتی از شبانه روز به ویدیوها دسترسی داشته باشید هیچ محدودیت زمانی برای پرسش و پاسخ و رفع سوالات کلاس براتون وجود نداره و میتونید سوالات و نمونه کارهای خودتون رو از طریق چت سایت در قسمت کلاس ها مطرح کرده و رفع اشکال کنید

کلاس ها پشتیبانی هم دارند؟

پشتیبانی و دسترسی به کلاس ها بدون هیچ محدودیت زمانی میباشد و شما حتی یک سال دیگه هم میتونید دیدن آموزش و رفع اشکال را شروع کنید

کلاس ها در چه پلتفورمی تشکیل میشود؟

کلاس ها داخل سایتمون هستند و شما بدون نیاز به فیلترشکن و با ترافیک نیم بها میتونید آنها رو مشاهده کنید

چطوری باید در کلاس مورد نظرم ثبت نام کنم؟

ثبت نام در کلاس ها فقط از طریق سایت امکان پذیر است بعد از انتخاب کلاس مورد نظر میتوانید جلسه اول آن را به صورت رایگان مشاهده کنید و بعد از اطمینان از انتخاب روی گزینه ی ثبت نام در کلاس کلیک کرده و به درگاه بانک منتقل میشوید. بعد از پرداخت تمام جلسات کلاس برای شما فعال خواهد شد و بدون محدودیت زمانی میتونید آنها را مشاهده کنید

فیلم برداری کلاس ها به چه شکلی هست؟

آموزش ها توسط بهترین تجهیزات و ۳ دوربین حرفه ای ضبط شده اند تا بتوانید بهترین کیفیت آموزش را تجربه نمایید

آیا میشه جلسات هرکلاس رو جداگونه و به صورت انتخابی خرید؟

تمام جلسات با هم هستن و امکان گذروندن یک جلسه از کلاس نیست

کلاس هایی که ثبت نام کردم رو از کجا میتونم پیدا کنم؟

وارد حساب کاربریتون بشید، صفحه ی اصلی سایت سمت چپ بالا روی آموزش ها کلیک کنید صفحه ی هنری آکادمی برای شما باز میشه حالا با کلیک روی آدمک و انتخاب گزینه دوره های خریداری شده میتونید دوره های آموزشی که ثبت نام کردید رو مشاهده کنید

لوازم و ابزار کلاس ها رو چطوری میتونم تهیه کنم؟

مواد اولیه و ابزار مورد نیاز اکثر کلاس های آموزشی هنری آکادمی در سایتمون موجود هست و میتونید به راحتی سفارش بدید

چطوری باید از استاد کلاس رفع اشکال کنم؟

شما از طریق چت داخل سایت در قسمت کلاس ها ( آیکون پایین سمت راست) میتونید سوالات خوددتون رو بپرسید و نمونه کارهاتون رو جهت رفع اشکال ارسال کنید.

کلاس حضوری هم دارید؟

خیر، تمام کلاس های ما مجازی هستند و شما از هرکجای دنیا میتونید از این آموزش ها استفاده کنید

  • آموزش کامل و قدم به قدم
  • پشتیبانی و رفع اشکال نامحدود
  • مشاهده ی آموزش بدون محدودیت زمان و مکان
  • آموزش ها ی هر جلسه همراه با متن ، عکس های مرحله به مرحله و یا فیلم آموزشی می باشد.
 250,000 تومان  87,500 تومان 
65% تخفیف
هزینه دوره :  250,000 تومان  87,500 تومان 
65% تخفیف