دوره آموزش جعبه شماره دوزی

تذکر : این دوره شامل توضیحات کتبی به همراه عکس مرحله به مرحله حین اجرای کار است و دارای ویدیو ی آموزشی نمیباشد.

سلام به همه ی دوستان علاقه مند به هنر شماره دوزی laugh

هنر شماره دوزی یکی از پرطرفدار ترین هنرهای روزه ، زیبایی و تنوعی که الگوهای شماره دوزی دارن به همراه نخ های رنگارنگ دمسه شماره دوزی باعث جذابیت این هنر شده. 

قبلا آموزش هایی مثل شماره دوزی ساعت و شماره دوزی تقویم یاد بود  رو به شما آموزش دادیم و حالا با یک کار جدید و جذاب به نام شماره دوزی روی جعبه در خدمت شما هستیم .همه ی ما یه سری اشیاء ارزشمند و دوست داشتنی داریم که علاقه مند به نگه داری اون ها هستیم و همیشه داشتن یه جعبه دست ساز زیبا برای نگه داری از اشیاء خاطره انگیزمون برام جالب بوده  و یا به دنبال یک جعبه برای نگه داری گل های خشکی که به مناسبت های مختلف هدیه گرفتیم می تونه برامون جذاب باشه و یا جعبه ای که برای نگه داری زیور آلاتمون ازش استفاده کنیم ، چه خوبه که این جعبه هنر دست خودمون باشه . اگه به دنبال مدل با کس تزئینی زیبا و جذاب هستید ما قراره دراین کلاس یک باکس تزئینی با شماره دوزی رو از صفر تا صد به صورت حرفه ای آموزش بدیم. 

درپایان کلاس شما می تونید تمام ابزار هنری یا اشیاء خاطره انگیز و یا زیور آلاتتون رو داخل جعبه قرار بدید و یا جعبه شماره دوزی شده تون رو به یک دوست و یا یک عزیز کادو بدید.

شما می تونید تمامی ابزار و وسایل شماره دوزی مورد نیاز برای ساخت جعبه شماره دوزی رو با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت از وبسایت هنری تهیه نمایید.

در جلسات آموزشی کلاس جعبه دوزی با من همراه باشید.

راستی یادتون نره که اگر تا حالا شماره دوزی نکردید حتما اول آموزش شماره دوزی را نگاه کنید و بعد این تقویم شماره دوزی را شروع کنید.

ویژگی های این دوره

پیش نیاز:
ندارد

مباحث دوره ( 5 جلسه )

جلسه اول : آموزش رنگ آمیزی جعبه

جلسه دوم : آموزش شماره دوزی مرکز الگو ( طرح شش ضلعی )

جلسه سوم : آموزش شماره دوزی گل ها و پرنده های جعبه شماره دوزی

جلسه چهارم : نحوه نصب پارچه شماره دوزی روی جعبه

آشنایی با مدرس دوره:

مینا یاری هستم؛ کارشناس معماری، مدرس دوره آموزش جعبه شماره دوزی. از کودکی شاهد انجام هنر شماره دوزی و سایر هنرهای دستی در منزل بودم و بنا به اقتضای رشته تحصیلیم از هنر دور نبودم و با انجام کارهای مختلف در قالب شماره دوزی همیشه برای اهدا کادو به دوستان و بستگان مشکلی نداشتم. انجام این هنر باعث آرامش شما میشود و ابزار و وسایل آن در دسترس بوده و گرانقیمت نیست. بعد از اتمام کار حتما از نتیجه کارتان لذت خواهید برد پس تعلل نکنید و همین الان شروع کنید
  • آموزش کامل و قدم به قدم
  • پشتیبانی و رفع اشکال نامحدود
  • مشاهده ی آموزش بدون محدودیت زمان و مکان
  • آموزش ها ی هر جلسه همراه با متن ، عکس های مرحله به مرحله و یا فیلم آموزشی می باشد.
 120,000 تومان 
هزینه دوره :  120,000 تومان