دوره آموزش دوخت کیف نمدی

تذکر : این دوره شامل توضیحات کتبی به همراه عکس مرحله به مرحله حین اجرای کار است و دارای ویدیوی آموزشی نمیباشد.

سلام به شما هنردوستای عزیزم 

هنر نمد دوزی یه هنر دوست داشتنیه و همه ی سنین تقریبا به این هنر علاقه مند هستند و کم و بیش کاردستی های نمدی یا تزئینات نمدی ساختن ، یکی از پرکاربردترین کاردستی های نمدی کیف های نمدی هستن کیف پول های نمدی ، کیف های دوشی نمدی ، کیف تبلت نمدی ، کیف موبایل نمدی این روزها طرفدارای زیادی دارن و به دلیل سولت کار با نمد خیلی ها علاقه مند هستن که خودشون کیف نمدی بسازن اما آیا می دونید که کیف های نمدی رو چطور باید بسازید تا از قوام و استحکام کافی برخوردار باشن ؟ 

در این کلاس میخوام بهتون نحوه دوخت کیف دوشی نمدی رو آموزش بدم . همون طور که میدونید کیف های نمدی به خاطر زیبایی و سبک بودنشون همیشه طرفدار های خاص خودش رو داشته به همین دلیل پیشنهاد میکنم حتما همراه من آموزش دوخت کیف دوشی نمدی رو مشاهده کنید. چون متوجه میشید که دوخت کیف نمدی اونجوری که به نظر میرسه سخت نیست و خیلی راحت حتی با دست میتونید کیف های نمدی جذاب برای خودتون بدوزید.

یکی دیگه از حسن های خوب کیف نمدی این هست که میتونید مطابق سلیقه اتون تغییرات دلخواه روش ایجاد کنید ٬ از روبان ٬ پارچه ٬ نوار های تزئینی و... برای تکه دوزی و طرح دادن به کیف نمدیتون استفاده کنید من در این آموزش کیف نمدی دوشی از ترکیب نمد 5 میل با اشبالت رنگ قهوه ای استفاده کردم اشبالت جلوه خاصی به کیف نمدی مون میده و حتی می تونید با تکنیک هویه کاری روی نمد بخش هایی از کیف رو خالی کنید و جلوه زیباتری به کیفتون بدید . 

حس خوبیه که کیف دوشی ات رو که یه وسیله کاربردی هست و همه جا همراهته رو با دست های خودت دوخته باشی .

پس عجله کنید و فرصت دیدن آموزش دوخت کیف نمدی رو از دست ندید. 

ویژگی های این دوره

پیش نیاز:
ندارد

مباحث دوره ( 3 جلسه )

جلسه دوم : دوخت بدنه اصلی کیف

جلسه سوم :آموزش نصب دسته های کیف نمدی

آشنایی با مدرس دوره:

سلام فاطمه اثباتی لواسانی هستم دانشجوی علوم تربیتی گرایش مدیریت و برنامه ریزی آموزشی، خانه ما مهد هنر بوده و هست؛ یعنی من در هنر بدنیا آمدم، در هنر رشد كردم و در هنر زندگی میكنم. هنرمند كسی است كه شاد زندگی می كند پس من هم به نوبه خودم شادیم را با شما به وسیله این آموزش كیف فوق العاده به اشتراك میگذارم؛ باشد كه همیشه شاد باشید❤️
  • آموزش کامل و قدم به قدم
  • پشتیبانی و رفع اشکال نامحدود
  • مشاهده ی آموزش بدون محدودیت زمان و مکان
  • آموزش ها ی هر جلسه همراه با متن ، عکس های مرحله به مرحله و یا فیلم آموزشی می باشد.
 120,000 تومان 
هزینه دوره :  120,000 تومان