جلسه اول: معرفی آموزش ساخت ژل ابرو


 

ابرو ها نقش بسزایی در زیبایی ظاهر ایفا میکنند

اگر به یک ابروی زیبا و مرتب اعتقاد دارید، اهمیت ژل ابرو را می دانید.بدون تردید یکی از اعضای چهره که در زیبایی آن تاثیر بسیاری دارد، ابروها هستند. یکی از وسایل آرایشی که این روزها برای مدل دادن به ابروها و آرایش آن به شدت مورد استفاده قرار می گیرد، ژل‌های ابرو است. در این کلاس ما قصد داریم شما را با ژل ابرو و نحوه ساخت آن آشنا نماییم. ژل ابروی طبیعی مانند سایر ژل های ابرو است با این تفاوت که عمدتاً با استفاده از مواد طبیعی فرموله شده است. برخلاف اکثر محصولات تجاری، یک ژل طبیعی برای تغذیه و حالت دادن به مو به ترکیبات شیمیایی مصنوعی و مواد افزودنی متکی نیست. ژل ابروی طبیعی فرموله شده ی ما به دلیل قابلیت فرم دهی قوی، تقویت و آبرسانی یکی از بهترین ژل های طبیعی میباشد که میتوانید برای مصارف شخصی و کسب درآمد از آن استفاده کنید. بیشتر ژل های طبیعی از مواد اولیه ساده مثل ژلاتین، وازلین و یا ژل آلوئورا فرموله میشودند که این مواد به دلیل عدم پایداری مناسب ساخت یک محصول حرفه ای و قابل عرضه نیست و ما در فرمول ساخت ژل ابرو از این مواد استفاده نکرده ایم. ساخت ژل ابرو بسیار ساده تر از آن چیزی است که حدس می زنید. با یک فرمول عالی، می‌توان آن را برای خود و مشتریان خود بسازید.

چرا به سراغ ساخت ژل ابرو برویم؟

در اکثر لوازم آرایش های صنعتی سرب ، مواد نگهدارنده سرطان زا و مواد مصنوعی و نفتی وجود دارد ، که سلامتی ما را به خطر می اندازد . پس برای زندگی سالم تر و به دور از مواد خطرناک بهتر است از این لوازم استفاده نکنیم.

ژل ابرو ما از مواد گیاهی و یا سنتزی بدون ضرر تشکیل شده است و هیج ماده حساسیت زایی در فرمول آن استفاده نشده و میتونید با خیال راحت ازش استفاده کنید.

 

در این کلاس با چه مباحثی آشنا میشویم؟

در ابتدا باهم به سراغ شناخت انواع ژل ساز ها میرویم. و به این سوال که چرا باید ژل سازی کنیم پاسخ میدیم و بعد باهم به سراغ ساخت ژل ابروی منحصر به فردمون میریم و با فرمول و نحوه ی ساختش آشنا میشیم .

مواد اولیه ساخت این ژل اکثرا طبیعی و یا شیمیایی بدون خطر هستند و همگی داخل سایت ما موجود هست و برای تهیه آنها هیچ مشکلی نخواهید داشت.

ژل ابروی فرموله شده ی ما سفیدک نمیزند و ایستایی خیلی خوبی تا ۱۲ ساعت به ابروی شما میدهد.

 

در ویدئوی زیر با هم قسمت هایی از کلاس رو مشاهده میکنیم

 

با کمی دانش اولیه ، دستورالعمل های خوب و انتخاب مواد معدنی و روغن های گیاهی ، می توانید لوازم آرایش طبیعی و سالمی تولید کنید و علاوه بر استفاده ی شخصی کسب و کار خوبی راه اندازی کنید.دستور العمل و فرمول های این کلاس با وسواس زیاد انتخاب شده است و با دقت آزمایش شده اند تا بتوانید بهترین کیفیت را تجربه کنید.