طرح شماره دوزی روی کفش

دوستان عزیز و هنرمند هنری سلام ;-) با یه آموزش جذاب شماره دوزی با شما همراه هستیم . در این آمورش میخوایم با هم یادبگیریم چطوری روی کفش شماره دوزی کنیم. این مدل شماره دوزی برای کفش‌های تابستونی و روفرشی‌های خونگی مناسب است. شما میتونید با کمک آموزش شماره دوزی روی کفش، امسال کفش های خیلی خیلی خوشگل و دست ساز خودتون رو داشته باشید. از هنر شماره دوزی میتونید برای زیبایی کیف و کفش و لباس و حتی تزیینات دکوراسیون منزلتون استفاده کنید.

شماره دوزی روی کفش

برای شروع آموزش شماره دوزی روی کفش ابتدا باید مواد و ابزار مورد نیاز رو آماده کنیم :

من اینجا از دو رشته نخ دسمه برای دوخت استفاده کردم. شما هم میتونین کاتالوگ نخ دمسه رو در سایت هنری مشاهده کنید.

شماره دوزی روی کفش با نخ دمسه

حالا تور شماره دوزی را روی محلی که میخواهیم شماره دوزی کنیم قرار میدهیم و دور آن را کوک میزنیم، سپس از روی نقشه شروع به دوختن میکنیم.

اگر تا حالا تجربه شماره دوزی ندارید، پیشنهاد میکنم ابتدا کلاس آموزش شماره دوزی را ببنید.

طرح شماره دوزی روی کفش

من از این نقشه برای شماره دوزی استفاده کردم. شما میتونید از هر پترن شماره دوزی که دوست دارید استفاده کنید. برای استفاده از پترن شماره دوزی الگو رو پرینت بگیرید و از وسط تا کنید. یک بار به صورت عمودی و یک بار به صورت افقی و به این شکل مرکز الگو رو پیدا میکنید و از مرکز الگو شماره دوزی را شروع کنید.

روش دوخت

‎روش دوخت ضربدری می باشد .یک دور رفت و دور برگشت دارد و حالت ضرب پیدا می کند

شماره دوزی هنر ساده ایه و با چندین بار اجرای طرح شماره دوزی میتونید مهارتتون رو بالا ببرید و انواع طرح های شماره دوزی رو اجرا کنید. امیدوارم از آموزش شماره دوزی روی کفش لذت برده باشید. الگوهای شماره دوزی تنوع زیادی دارند و ما براتون اون‌ها رو در دسته های مختلف تقسیم بندی کردیم تا راحت تر به طرح مورد نظرتون دسترسی داشته باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا