الگوی کره زمین

دوستان عزیزم سلام ;-) براتون الگوی شماره دوزی طرح کره زمین رو آماده کردیم که میتونید برای تزیین دفتر کار یا روی میز تحریر خود استفاده کنید. هم چنین میتونید به کمک این طرح، کارت پستال دست ساز به عزیزانتون هدیه بدید یا حتی میتونید مثل یه آویز به هدیه هاتون وصل کنید.

این طرح رو میتونید برای تزیین کیف و کفش و لباس و حتی تزئینات منزلتون و .. هم به کار ببرید. اگر در هنر شماره دوزی مهارت کافی را به دست نیاوردید، میتونید برای تسلط بیشتر در این هنر آموزش شماره دوزی را دنبال کنید.

شروع دوختن الگوی کره زمین

برای شروع دوختن الگوی شماره دوزی کره زمین به وسایل زیر احتیاج دارید:

ابعاد این الگو ۱۵ * ۱۵ سانتی متر روی پارچه ۱۴ کانت سفید می باشد.

الگوی کره زمین

ابتدا تعداد خانه های الگو را شمارش میکنیم، ‎بعد پارچه را مطابق اندازه نقشه انتخاب میکنیم.

الگوی کره

نقشه خوانی

بر روی هر نقشه رنگ ها را با حروف لاتین یا علامت های دیگر جداسازی کرده اند، در پایین هر نقشه جدولی هست که علامت هر رنگ روی نقشه را کنار شماره نخ که باید استفاده شود قرار داده است، مانند تصویر زیر:

روش دوخت

روش دوخت ضربدری می باشد .یک دور رفت و دور برگشت دارد و حالت ضرب پیدا می کند.

در این کار شمارش و دقت در دوخت بسیار مهم است چون با یک دانه جابجایی تمام نقشه جابجا می شود.. برای دانلود الگوی طرح کره زمین در سایز اصلی بر روی ” دانلود فایل الگو” در زیر کلیک کنید.

دانلود فایل الگوی شماره دوزی طرح کره زمین

امیدوارم از آموزش و الگوی شماره دوزی طرح کره زمین لذت برده باشید. اگر به هنر شماره دوزی علاقه مند هستید، میتونید برای دیدن پروژه های متنوع به صفحه شماره دوزی مراجعه کنید.

الگوهای شماره دوزی تونع زیادی دارند و ما تلاش کردیم که الگوها را در دسته های متنوع جمع آوری کنیم تا شما راحت تر طرح مورد نظرتون رو اجرا کنید و از شماره دوزی لذت ببرید. کافیه رو لینک زیر کلیک کنید:

طرح برای شماره دوزی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا