مدل های گردنبند رزینی – بیش از 20 مدل گردنبند با رزین

رزین یکی از محصولاتی است که با استفاده از آن می توان انواع مختلفی از وسایل تزئینی و زیورآلات را خلق کرد. یکی از محبوب ترین کاربردهای رزین، برای تولید گردنبند های رزینی است. گردنبند های رزینی که با استفاده از رزین و گل های خشک طبیعی ساخته می شوند معمولا زیبایی بسیار زیادی دارند. برای ساخت گردنبند با رزین معمولا از رزین غلیظ استفاده می شود. این نوع رزین به علت ویسکوزیته بالا، به حالت محدب بر روی قاب های گردنبند قرار می گیرند. اگر شما هم قصد دارید تا به سراغ ساخت و خلق محصولات هنری رزینی مثل گردنبند بروید می توانید با مشاهده نمونه مدل های زیر ایده بگیرید و طرح مد نظر خودتان را انتخاب کنید.

مدل گردنبند رزینی هورتانسیا  گردنبند رزینی طرح ماه گردنبند رزینی لوزی گردنبند رزین 6 گوش گردنبند رزینی قرمز گردنبند رزینی با گل زرد

مدل گردنبند رزینی مینیمال

گردنبند رزینی طرح قطره

گردنبند رزینی مستطیلی

گردنبند رزینی با گل بنفش

در شروع مسیر بهترین انتخاب برای ساخت گردنبند های رزینی، گردنبندهای ساده و تک گل است. ساخت این نوع گردنبند پیچیدگی های کمتری دارد.

گردنبند رزینی با گل ریز گردنبند رزینی ساده مدل گرنبند رزینی با گل خشک گردنبند رزینی گرد

گردنبند رزینی زیبا

مدل گردنبند رزینی با گل خشک

بعضی اوقات می توانید علاوه بر گل خشک از شاخه های تزیینی نیز استفاده کنید.انتخاب نوع شاخه نیز کاملا وابسته به سلیقه شما است.گردنبند رزینی رنگی

گردنبند با رزین زیبا

برای فانتزی تر کردن گردنبند های رزینی خود می توانید علاوه بر گل خشک از رنگ های رزینی نیز استفاده کنید. انتخاب رنگ بهتر است متناسب با نوع گل خشک به کار رفته باشد تا گردنبند طراحی منسجم تری داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا