آموزش ساده درست کردن تخم مرغ هفت سین

 

ورقه های طلا همیشه جذاب هستند، بخصوص زمانی که برای تزئین از آن ها استفاده می کنیم. این بار، آموزش ساخت این تخم مرغ هفت سین فوق العاده را با برای شما آماده کرده ایم . برای درست کردن این تخم مرغ های رنگی مهارتی لازم ندارید. این آموزش به کمی ابزار احتیاج دارد و بسیار راحت است. با من همراه باشید تا با هم تخم مرغ عید امسال و متفاوت و زیبا بسازیم .  ;-)

ابزار های مورد نیاز:

ورقه طلا

تخم مرغ آب پز

رنگ اکریلیک یا گواش

مقداری آب جهت اضافه کردن به رنگ

چسب قطره ای یا چسب ماتیکی

قلمو

برای شروع ساخت تخم مرغ هفت سین قلم مو را بردارید و رنگتان را با کمی آب مخلوط کنید تا کمی شل تر شود . تخم مرغ را در ابتدا به هر رنگی که دوست دارید به صورت یکسان رنگ کنید. رنگ را با خطوط نرم به آرامی از بالا به پایین روی تخم مرغ بزنید. رنگ می تواند ناصاف شود. اجازه بدهید رنگ به صورت کامل خشک شود، قبل از آنکه کارتان را ادامه دهید.

یک لایه بسیار نازک چسب تمام دور تخم مرغ بزنید. سپس، با دقت یک ورقه طلا بردارید و دور تخم مرغ بپیچید.

اضافه ورقه طلا را می توانید با نوک انگشتان بگیرید تا سطح صاف تری روی تخم مرغ داشته باشید. برخی از ترک ها را باز بگذارید. این کار باعث می شود که لایه زیرین بیشتر نشان داده شود و تنوع در کارتان ایجاد شود.

بفرمائید، یک تخم مرغ طلایی فوق العاده برای سفره ی هفت سین

از رنگ ها و طرح های متفاوت استفاده کنید تا نتایج فوق العاده ای بگیرید.

تزیین تخم مرغ هفت سین یکی از رسوم عید نوروزه که هممون عاشقشیم .  :-P این آموزش بهمون کمک میکنه که تزیین زیباتری داشته باشیم .

منبع:

littleinspiration.com

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا