دوره آموزش ظروف هفت سین ویترای طرح گل

تذکر: این دوره شامل توضیحات کتبی - عکس مرحله به مرحله حین اجرای کار و ویدیوی آموزشی(بدون صدای استاد) میباشد.

کم کم روزهای سرد زمستونی جای خودش رو به روزهای زیبای بهاری میده و با نزدیک شدن به سال نو همه در فکر تدارک یک سفره هفت سین زیبا ، یک سفره هفت سین جدید و در عین حال جذاب هستیم معمولا همگی دوست داریم جشن سال نو شمسی رو به بهترین نحو برگزار کنیم چون مهم ترین جشن ما ایرانی ها جشن سال نو هست. 

سفره هفت سین هم یکی از نماد های بسیار مهم در جشن سال نو شمسی ما ایرانی هاست و برامون از اهمیت خاصی برخورداره ما هم تصمیم گرفتیم برای علاقه مندان به هنر ویترای و کسانی که دوست دارن ظروف هفت سین عیدشون خاص و دست ساخته خودشون باشه یه ست ظروف هفت سین ویترای بی نظیر رو آموزش بدیم. 

مطمئنن با گذروندن این آموزش ساخت ظروف ویترای علاوه بر داشتن یه سفره هفت سین متفاوت و جذاب با انواع تکنیک های ویترای آشنا می شید و قادر خواهید بود هر طرح ویترای رو روی هر ظرف شیشه ای اجرا کنید . و انواع و اقسام ظروف ویترای ، جاشمعی های ویترای ، تزیین آینه با ویترای و غیره رو انجام بدید .

طرحی که برای این ظروف هفت سین ویترای در نظر گرفتیم طرح گل های بهاری هست که هم خوان  و هم نوا با طبیعت سحر انگیز بهاریه  وبرگ های تازه سبز شده و مخملی رنگ گل های ظروف هفت سین ویترای ما نشان از تازگی و نو شدنی همچون گل و برگ های درختان و گل های بهاری داره. 

دربین طرح های ویترایی که دارم این طرح رو بسیار دوست دارم و اون رو مناسب برای این ایام میدونم چون علاقه دارم همراه با پروردگارم که این روزها مشغول نوکردن زمین و طراحی درختان و شکوفه های بهاری هست من هم شروع به خلق و نقاشی گل های بهاری کنم و جهان درون و بیرونم رو با هم هم نوا کنم. 

دوست دارم لذت نقاشی این گل و برگ های زیبا با رنگ های دوست داشتنی ویترای روبا شماسهیم باشم. پس در این کلاس من رو همراهی کنید.

ویژگی های این دوره

پیش نیاز:
ندارد

مباحث دوره ( 3 جلسه )

جلسه دوم : آموزش دورگیری طرح ویترای گل ظروف هفت سین

جلسه سوم : آموزش رنگ آمیزی طرح گل ویترای ظروف هفت سین

آشنایی با مدرس دوره:

با سلام خدمت هنرمندان و علاقه مندان به هنر ويترای مهناز امتحاني هستم كارشناس ارشد مديريت دولتي ولي علاقه مند به كارهاي هنري خصوصا نقاشي روي شيشه ، نقطه كوبي ، دكوپاژ هستم. اميدوارم بتونم با ساده ترين و كمترين ابزار هنراي كاربردي آموزش بدم تا بتونين به وسايل قديمي و ظروف شيشه اي منزلتون رنگ و روح ببخشيد و بتونين در كنارش منبع درآمد كوچكي در خانه براي خودتون ايجاد كنيد.
  • آموزش کامل و قدم به قدم
  • پشتیبانی و رفع اشکال نامحدود
  • مشاهده ی آموزش بدون محدودیت زمان و مکان
  • آموزش ها ی هر جلسه همراه با متن ، عکس های مرحله به مرحله و یا فیلم آموزشی می باشد.
 150,000 تومان 
هزینه دوره :  150,000 تومان