دوره آموزش ساخت دستبند دست ساز با کد مورس

تذکر : ویدیوهای اموزشی در این دوره دارای صدای استاد نمیباشد.

در مقدمه این کلاس و قبل از شروع آموزش ها، اول باید این سوال رو مطرح کرد که آیا تا به حال اسم کد مورس به گوشتون خورده است؟

کد مورس چیست؟ کد مورس روشی برای انتقال پیام و اطلاعات است که در آن از یک رشته نشانه‌های بلند و کوتاه استاندارد به نام خط و نقطه استفاده می‌شود تا از این طریق و به زبانی خاص پیام منتقل کند. استفاده از مورس قدمت زیادی دارد و در موقعیت های مختلفی کاربرد دارد، برای مثال در گذشته از این کد برای ارسال تلگراف استفاده میشد و در حال حاضر هم از اون برای انتقال پیام های رمزی و حتی درخواست کمک استفاده میشود.

اما ما در این کلاس قصد داریم بهتون آموزش بدیم چطور با استفاده از کد مورس یک دستبند دست ساز زیبا بسازید و تجربه ای تازه در تولید اثر هنری داشته باشید.

دستبندهای مورس دستبندهای ظریفی هستند که با استفاده از منجوق های رنگی و نخ زرگری ساخته میشوند و علاوه بر زیبایی میتوانند حاوی پیامی باشند. مثلا میتوان دستبندی ساخت که رنگ های مختلف منجوق هایش نشان دهنده اسم یک شخص باشند و یا عبارات پرمعنا و مفهومی رو منتقل کند و مناسب هدیه دادن به عزیزانتان شودباشد.

ما در این کلاس شما رو با مواد و ابزار مورد نیاز برای ساخت این دستبند مورس و مراحل مختلف و تکنیک های ساخت اون آشنا خواهیم کرد و خواهید دید که چطور با استفاده از مواد و ابزار ساده میتوانید دستبند های زیبای مورس را بسازید.

آموزش های این کلاس رو همراه هنری دنبال کنید.heart

ویژگی های این دوره

پیش نیاز:
ندارد

مباحث دوره ( 3 جلسه )

جلسه دوم : نحوه نمایش کد مورس با منجوق و ملیله در قالب دستبند

جلسه سوم : نحوه گره زدن و اتمام کار ساخت دستبند مورس

آشنایی با مدرس دوره:

سلام. فاطمه حسینی هستم.فارغ التحصیل رشته ی معماری از دانشگاه شهید بهشتی و همچنین دانشجوی ارشد هنر اسلامی دانشگاه علم و فرهنگ. همیشه هنر قسمتی از زندگی من بوده و خیلی بهش علاقه دارم. در این آموزش هم در خدمت شما هستم تا با هم ساخت دستبند مورس رو شروع کنیم. :)
  • آموزش کامل و قدم به قدم
  • پشتیبانی و رفع اشکال نامحدود
  • مشاهده ی آموزش بدون محدودیت زمان و مکان
  • آموزش ها ی هر جلسه همراه با متن ، عکس های مرحله به مرحله و یا فیلم آموزشی می باشد.
 70,000 تومان 
هزینه دوره :  70,000 تومان