بهترین مارک رنگ اکریلیک

اگر شما هم در انتخاب «بهترین مارک رنگ اکریلیک نقاشی» تردید دارید، این مقاله از سایت هنری را از دست ندهید. در ادامه 3 برند ایرانی رنگ اکریلیک را در کنار 4 رقیب خارجی معرفی می کنیم.

بهترین برند رنگ اکریلیک ایرانی

از بهترین مارک های سازنده رنگ اکریلیک در ایران می توان به ۳ برند زیر اشاره کرد:

  1. وستا
  2. پرسیس آرت
  3. هور

رنگ اکریلیک وستا

خرید رنگ اکریلیک وستابرند وستا رنگ های خود را به گونه ای تولید و عرضه می کند که حتی بسیاری از مبتدیان نیز مشکلی برای کار با آن ندارند. برند وستا رنگ های اکریلیک را با استفاده از مواد اولیه درجه یک و مرغوب تولید می کند.

این برند ایرانی موفق شده رنگ های اکریلیک خود را به گونه ای تولید کند که علاوه بر سهولت در اجرای آثار هنری دارای ویژگی هایی مانند مقاومت در برابر سایش بالا، مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش و ویژگی هایی مانند سرعت خشک شدن بالا باشد. اکثر افرادی که از رنگ اکریلیک وستا برای کارهای هنری استفاده کرده اند از کیفیتشان بسیار راضی هستند.

رنگ اکریلیک پرسیس آرت

خرید رنگ اکریلیک پرسیس آرتپرسیس آرت یکی از برندهای پرطرفدار رنگ اکریلیک در ایران است که با فروش محصولات بسیار متنوع و باکیفیت خود و استفاده از مواد اولیه مرغوب، توانسته جایگاه و سهم ویژه ای در دنیای هنر در بین هنرمندان کسب کند. قدرت و استحکام رنگ اکریلیک پرسیس آرت بسیار خوب است.

محصولات پرسیس آرت با بهره‌گیری از دانش فنی و فرمولاسیون منحصر بفرد شرکت دانش‌بنیان طیف نوین آذین تولید شده و از لحاظ کیفیت و قیمت با محصولات اروپایی قابل رقابت میباشد و هم‌چنین محصولات این شرکت مورد تایید اساتید دانشگاه و آموزشگاه ها قرار گرفته است.

رنگ های اکریلیک پرسیس ارت توسط شرکت ایرانی و دانش بنیان «طیف نوین آذر» با فرمولاسیون مخصوص و منحصر به فرد تولید می شود. کیفیت این رنگ ها به گونه ایست که به راحتی می توانند با برندهای خارجی رقابت کنند. علاوه بر این از نظر قیمتی بسیار به صرفه تر از گزینه های خارجی هستند.

رنگ اکریلیک هور

خرید رنگ اکریلیک هوررنگ اکریلیک هور ساخت ایران بوده و قیمت بسیار مناسبی دارد. از مهم ترین ویژگی های این برند می توان به غلظت بالا، پوشانندگی خوب، مقاومت در برابر خراش (حتی با ناخن)، نداشتن بوی نامطبوع، نداشتن اثر قلم مو نقاشی روی سطح و … اشاره کرد.

مقایسه رنگ اکریلیک برند هور و وستا

برای اینکه بتوانید انتخاب بهتری میان بهترین مارک های رنگ اکریلیک داشته باشید، این ویدیو از هنری را مشاهده کنید.

بهترین برند رنگ اکریلیک خارجی

مارک های خارجی زیادی هم وجود دارند که اتفاقا کیفیت بسیار خوبی هم دارند، اما کمتر در ایران مورد استفاده قرار می گیرند که یکی از دلایل آن، قدرت و کیفیت خوب برندهای ایرانی به نسبت قیمت رنگ اکریلیک است. در حالی که اگر بخواهید به سمت برندهای خارجی بروید، باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. با این حال در ادامه چند برند مطرح در زمینه رنگ اکریلیک را معرفی می کنیم.

Liquitex

رنگ اکریلیک M. Graham

Liquitex یک شرکت آمریکایی است که مواد هنری را با تمرکز انحصاری بر توسعه، تولید و توزیع رنگ‌های اکریلیک تامین می‌کند. این برند رنگ های اکریلیک حرفه ای می سازد که برای مبتدیان و حرفه ای ها ایده آل است. این رنگ ها دارای قوام، رنگدانه و مقاومت در برابر نور نیز هستند. اگرچه آنها خیلی ارزان قیمت نیستند، اما ارزش خرید خوبی نسبت به کیفیتشان دارند.

فقط توجه داشته باشید که اگر به دنبال چیزی کمی مات تر هستید، این رنگ ها ممکن است بهترین گزینه برای شما نباشند.

نکات مثبت Liquitex

  • درجه کیفیت حرفه ای
  • رنگ ها استحکام زیادی دارند.
  • برای تمام افراد با سطوح مهارت متفاوت خوب مناسبند.

نکات منفی Liquitex

  • به اندازه مارک های دیگر مات نیستند.

M. Graham

رنگ اکریلیک M. Graham

اگر عاشق رنگ روغن هستید، اما می خواهید اکریلیک را امتحان کنید، رنگ اکریلیک M. Graham یک جایگزین فوق العاده برای رنگ روغن است. این رنگ‌ها در مقایسه با سایر برندهای اکریلیک بسیار کندتر خشک می‌شوند که این قضیه کارایی آن‌ها را بیشتر می‌کند.

نکات مثبت رنگ M. Graham

  • رنگ ها کندتر خشک می شوند.
  • جایگزین خوبی برای رنگ روغن

نکات منفی رنگ M. Graham

به اندازه مارک های دیگر پیگمنت ندارند.

Golden

رنگ اکریلیک Golden

Golden یکی از بهترین برندهای رنگ اکریلیک با کیفیت فوق‌العاده و رنگدانه‌های غنی و زنده است. علاوه بر رنگدانه، رنگ ها برای استفاده حرفه ای بسیار عالی هستند، زیرا مقاومت نوری فوق العاده ای دارند. این رنگ‌ها به قدری خوب هستند که رقیب اصلی Liquitex به شمار می روند، اما قیمت بسیار بالایی دارند.

نکات مثبت رنگ Golden

  • رنگدانه غنی
  • استحکام خوب
  • رنگ ها مقاومت نوری بالایی دارند

نکات منفی رنگ Golden

  • قیمتش نسبت به سایر برندها بالاست.

Winsor & Newton

رنگ اکریلیک Winsor & Newton

رنگ های Windsor & Newton دارای بافت زیبایی هستند که گویای کیفیت فرمولاسیون آنها است. علاوه بر این، آنها پوشش و مقاومت بسیار خوبی را ارائه می دهند که به آنها امتیازاتی ویژه می دهد. در حالی که این رنگ‌ها کمی سریع خشک می‌شوند، اما زیاد تغییر نمی‌کنند که این یک امتیاز دیگر است.

نکات مثبت رنگ Winsor & Newton

  • بافت کرمی و باکیفیت
  • رنگ ها زیاد تغییر نمی کنند.
  • پوشش عالی ارائه می دهند.

نکات منفی رنگ Winsor & Newton

  • کمی سریع خشک می شوند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا