• سایر
  • down arrow black small

    اینجا هستید

    هنریوسایل چرم دوزی

    انواع چرم

    0
    فیلترها
    فیلتر کردن محصولات
    عدم نمایش محصولات ناموجود
    موجود بودن/نبودن
    قیمت
    از (تومان)
    تا (تومان)

    مرتب‌سازی براساس :

    جدیدترین
    فیلترهای اعمال شده :

    برای ساخت انواع محصولات چرمی اعم از دستبند چرم ، کیف چرم دست دوز ، کیف پول چرمی باید اول به سراغ خرید چرم مصنوعی و چرم طبیعی رفت . هردو چرم مناسب دوخت چرم با دست و چرخ خیاطی می باشند. فروش چرم های طبیعی و مصنوعی با جنس های  گوناگون و به دو صورت ساده و طرحدارصورت می گیرد . چرم های مصنوعی نیز کاربردهای مشابه رادارد و در دوخت انواع کیف های چرم زنانه و مردانه مورد استفاده اند ، چرم های مصنوعی از یک لایه روکش و یک لایه اسفنج تشکیل شده اند که حس و حالی مانند چرم طبیعی داشته باشند. نکته مهم دیگر این است که خرید چرم متری فقط برای چرم مصنوعی امکان پذیر است اما برای چرم طبیعی ، قیمت هر فوت چرم بر اساس مساحت محاسبه می شود.

    هر دو نوع چرم طبیعی و مصنوعی به نوبه خود مزیت ها و معایبی دارند. از مزیت های چرم طبیعی می توان به دوام بسیار بالای چرم طبیعی نسبت به چرم مصنوعی اشاره کرد . ولی از طرفی قیمت ارزان چرم مصنوعی  و همچنین تنوع در رنگ و ضخامت این نوع چرم نیز از مزیت های چرم مصنوعی نسبت به چرم طبیعی به حساب می آید که آن را تبدیل به انتخاب بهتری برای آموزش و شرکت در انواع کلاس چرم دوزی می کند.

    برای تشخیص هنگام خرید چرم اصل  اولین مورد تفاوت در قیمت چرم طبیعی و قیمت چرم مصنوعی می باشد از موارد دیگر بوی چرم طبیعی است که یکی از شاخص های اصلی در تشخیص چرم طبیعی از چرم مصنوعی می باشد هم چنین تفاوت در ضخامت قسمت های گوناگون چرم طبیعی نسبت به چرم مصنوعی یکی دیگر از موارد تمییز این دو نوع چرم می باشد. در واقع چون چرم مصنوعی با دستگاه ساخته می شود دارای ضخامت کاملا همگون در تمام سطح می باشد. 

    مورد دیگر برای تشخیص چرم طبیعی از چرم مصنوعی تست کردن به وسیله آتش می باشد  به طوری که اگر یک فندک را روی چرم مصنوعی بگیرید به دلیل خاصیت پلاستیکی به سرعت جمع می شود و بوی بدی می دهد. 

    موارد مهم هنگام خرید چرم

    بهتر است موقع خرید و سفارش چرم به اندازه کافی در مورد خود چرم و تجهیزات و ابزار چرم مورد استفاده مان دقت کنیم. هر چند به طور کلی تفاوت زیادی بین یراق کیف چرم دوزی به کار رفته در کار با مدل های مختلف چرم نیست اما توجه جزییات به شما کمک می کند تا بتوانید محصول نفیس تری تولید کنید.

     

    phone

    تلفن پشتیبانی

    021 91003037

    هنری در شبکه‌های اجتماعی

    با ما در شبکه‌های اجتماعی همراه باشید

    logo
    هنری تحقق رویای هنرمندانه ی تو

    خیابان تیموری نبش ابراهیمی مجتمع مهر نگار (فروش حضوری نداریم)

    logo-samandehi
    logo-samandehi
    logo-samandehi

    تمامی حقوق برای شرکت هنربخشان نوین شایگان محفوظ است و انتشار با ذکر دقیق مطلب و لینک به سایت هنری بلامانع است