جلسه اول: معرفی آموزش ساخت ژل مو


 

نظر شما در مورد  یک ژل بدون وزن که شفاف است و هیچ اثری روی مو باقی نمی گذارد چیه؟

استفاده از ژل های سنتی که سنگین، چسبناک و خشک بودن حس بدی را در مورد ژل مو برای ما ایجاد کرده است بر خلاف ژل های طبیعی که احساس خیس شدن( رطوب رسانی) دارند.

چرا به سراغ ساخت ژل موی طبیعی برویم؟

در اکثر لوازم آرایش های صنعتی سرب ، مواد نگهدارنده سرطان زا و مواد مصنوعی و نفتی وجود دارد ، که سلامتی ما را به خطر می اندازد . پس برای زندگی سالم تر و به دور از مواد خطرناک بهتر است از این لوازم استفاده نکنیم.

ژل موی ما از مواد گیاهی و یا سنتزی بدون ضرر تشکیل شده است و هیج ماده حساسیت زایی در فرمول آن استفاده نشده و میتونید با خیال راحت ازش استفاده کنید.

ژل موی طبیعی مانند سایر ژل های مو است با این تفاوت که عمدتاً با استفاده از مواد طبیعی فرموله شده است. برخلاف اکثر محصولات تجاری، یک ژل طبیعی برای تغذیه و حالت دادن به مو به ترکیبات شیمیایی مصنوعی و مواد افزودنی متکی نیست. ژل موی طبیعی فرموله شده ی ما به دلیل قابلیت فرم دهی قوی، تقویت موها و آبرسانی یکی از بهترین ژل های طبیعی میباشد که میتوانید برای مصارف شخصی و کسب درآمد از آن استفاده کنید.

 

در این کلاس با چه مباحثی آشنا میشویم؟

در ابتدا باهم به سراغ شناخت انواع ژل ساز ها میرویم. و به این سوال که چرا باید ژل سازی کنیم پاسخ میدیم و بعد باهم به سراغ ساخت ژل موی منحصر به فردمون میریم و با فرمول و نحوه ی ساختش آشنا میشیم 

مواد اولیه ساخت این ژل اکثرا طبیعی و یا شیمیایی بدون خطر هستند و همگی داخل سایت ما موجود هست و برای تهیه آنها هیچ مشکلی نخواهید داشت.

 

در ویدئوی زیر با هم قسمت هایی از کلاس رو مشاهده میکنیم

 

با کمی دانش اولیه ، دستورالعمل های خوب و انتخاب مواد معدنی و روغن های گیاهی ، می توانید لوازم آرایش طبیعی و سالمی تولید کنید و علاوه بر استفاده ی شخصی کسب و کار خوبی راه اندازی کنید.دستور العمل و فرمول های این کلاس با وسواس زیاد انتخاب شده است و با دقت آزمایش شده اند تا بتوانید بهترین کیفیت را تجربه کنید.